Сонымен қатар, сізде айлық коммуналдық шығындардің көлемі 95 000 тг, айлық маркетингтік шығындардің көлемі 170 000 тг, ай сайынғы кинотеатрдағы майда ремонтқа 45 000 тг шығын кетеді, әр билетті шығарған кезде билет пен чекке кететін шығын 25 тг (қағаз бен краска). Әр билет сатылған кезде, кинонің иесі яғни кинокомпанияға роялти яғни билеттің құнынің 35%-ын беру керексіз, өйткені ол киноны қолдануға төленетін ақы. Кинотеатрды тазалау бойынша сіз барлық клининг жұмыстарын аутсорсқа беріп тастадыңыз, яғни бөлек клининговый компанияға тапсырдыңыз, оның ақысын былай төлейсіз, әр сатылған жалпы 100 билетке 10 000 тг клининговый компанияға бересіз.
1) Әр айдағы сатылатын билеттің өзіндік құнын (cost per unit/себестоимость) табу керек;
2) Әр айдың үстемесін (markup/наценка) табу керек;
3) Билеттің саны өскен кезде, өзіндік құнның төмендейтінін график қылып сызып көрсетіңіз;
4) BEP-ті табыңыз;
5) Егер Наурыз айында аренда 10%-ға өссе, өзіндік құн қаншаға өседі?
6) Егер роялти Қаңтар айында 15%-ға қосымша өссе, өзіндік құн қаншаға өседі?